Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Η Πράξη προϋπολογισμού 724.026,80 € έχει σκοπό να αναδεικνύει και να παρουσιάζει τα πλέον καινοτόμα σχέδια και δραστηριότητες που εφαρμόζουν στην τάξη οι εκπαιδευτικοί της χώρας μας, δημιουργώντας ένα

Προσλήψεις 42 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας σε ΔΥΕΠ

Προσλήψεις 42 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας σε ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων) για το σχολικό έτος 2016-2017 Για το σχολικό έτος 2016-2017 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου 42 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02-Φιλολόγων, ΠΕ03-Μαθηματικών,

Απόφαση για δημιουργία και τήρηση καταλόγου δυνητικών παρόχων υπηρεσιών προς την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ – Τομέα Παιδείας, για την προγραμματική περίοδο 2014-2020

H Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ – Τομέα Παιδείας προτίθεται να προβεί στη συγκρότηση καταλόγου δυνητικών παρόχων υπηρεσιών για τις κατηγορίες ενεργειών Τεχνικής Υποστήριξης της Εφαρμογής του άρθρου 11 του ΠΔ.4/2002, που περιγράφονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι της παρούσας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα

Εφαρμογή Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών

Εφαρμογή Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών

Εφαρμογή Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3 Η Πράξη προϋπολογισμού 37.136.317,57 € έχει ως αντικείμενο τη συνέχιση και ενίσχυση της δεύτερης ξένης γλώσσας (Γαλλικής ή Γερμανικής Γλώσσας) κατά τα σχολικά έτη 2008–09, 2009–10 και 2010–11 στην Ε΄ και στην

Ενίσχυση της Διδασκαλίας Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Ενίσχυση της Διδασκαλίας Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Ενίσχυση της Διδασκαλίας Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3 Η Πράξη προϋπολογισμού 11.268.064,58 € περιλαμβάνει:   Την ενίσχυση της εκμάθησης ξένης γλώσσας μέσα από καινοτόμες δράσεις όπως είναι η αξιοποίηση του Ευρωπαϊκού Portfolio Γλωσσών στο δημοτικό σχολείο, το