Εφαρμογή Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3

Η Πράξη προϋπολογισμού 37.136.317,57 

έχει ως αντικείμενο τη συνέχιση και ενίσχυση της δεύτερης ξένης γλώσσας (Γαλλικής ή Γερμανικής Γλώσσας) κατά τα σχολικά έτη 2008–09, 2009–10 και 2010–11 στην Ε΄ και στην Στ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, σε όλα τα εξαθέσια και άνω σχολεία και για δύο (2) ώρες την εβδομάδα. Στην κατεύθυνση αυτή εισάγεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών, το οποίο δημιουργήθηκε και θεσπίστηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης ως ένα εργαλείο ανάπτυξης δεξιοτήτων δια βίου μάθησης των γλωσσών και προώθησης της πολυγλωσσίας και πολυπολιτισμικότητας. Η δομή του Ευρωπαϊκού Portfolio γλωσσών είναι ίδια για όλα τα κράτη-μέλη και διακρίνεται σε τρία μέρη:

  1. Στο Διαβατήριο γλωσσών, όπου ο μαθητής δίνει μια γενική εικόνα των γνώσεών του σε διάφορες γλώσσες, καταγράφοντας γλωσσικές επικοινωνιακές δεξιότητες που αντιστοιχούν στα έξι επίπεδα γλωσσομάθειας.
  2. Στο Γλωσσικό Βιογραφικό, όπου ο μαθητής καταγράφει διαδικασίες, με τις οποίες χειρίζεται λειτουργικά την ξένη γλώσσα στην καθημερινή του ζωή.
  3. Στο Ντοσιέ, όπου ο μαθητής τεκμηριώνει την εξέλιξη των γνώσεών του στις διάφορες γλώσσες και τις επαφές του με άλλους πολιτισμούς.
Εφαρμογή Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών
Μετάβαση στο περιεχόμενο