Διερεύνηση των παραμέτρων αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο – Λύκειο – ΕΠΑΛ)

Διερεύνηση των παραμέτρων αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο – Λύκειο – ΕΠΑΛ)

Οι Πράξεις, προϋπολογισμού 14.790.317,58 €, υλοποιούνται από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων – ΕΥΕ ΕΔ (Δικαιούχος) και από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – ΙΕΠ (Συνδικαιούχος).  Έχουν ως αντικείμενο την πρόσληψη  και απασχόληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων στα σχολεία της

Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες_ ΑΠ 1 & ΑΠ 6-8-9 (phasing)

Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες_ ΑΠ 1 & ΑΠ 6-8-9 (phasing)

Το Έργο αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της αναδιάρθρωσης του ρόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (ΣΜΕΑΕ) και της μετατροπής τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής

Μετάβαση στο περιεχόμενο