Έγκριση του με αριθμό 09/8-11-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Πληρότητας και Επιλεξιμότητας της ΕΔ ΕΣΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο Πλαίσιο της Πρόσκλησης «Επισκέπτες Καθηγητές/Επισκέπτες Ερευνητές», με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5185218 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ:
  1. Την έγκριση του με αριθμό 09/8-11-2024 (6693/11-11-2024, ΕΙΣ ΕΔ ΕΣΠΑ ΥΠΑΙΘΑ) Πρακτικού της Επιτροπής Πληρότητας και Επιλεξιμότητας της ΕΔ ΕΣΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο Πλαίσιο της Πρόσκλησης «Επισκέπτες Καθηγητές/Επισκέπτες Ερευνητές».
  2. Την έγκριση, σύμφωνα με το εν λόγω Πρακτικό, των οκτώ (8) αιτήσεων χρηματοδότησης με κωδικούς έργου στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών ...

Άρση αναστολής, του ανοικτού, άνω των ορίων, ηλεκτρονικού διαγωνισμού με α/α ΕΣΗΔΗΣ Π&Υ 356891,για το υποέργο 5 «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Τεχνολογική αναβάθμιση του ΥΠΑΙΘΑ» στο πλαίσιο της Πράξης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Τεχνολογική Αναβάθμιση του ΥΠΑΙΘΑ» με κωδικό ΟΠΣ 5223574 στο «ΤΠΑ ΥΠΑΙΘΑ – ΤΟΜΕΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2021-2025»

Χρόνος και τόπος υποβολής προσφορών: Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για Προμήθειες και Υπηρεσίες και έχει λάβει συστημικό αύξοντα αριθμό 356891.
Οι προσφορές υποβάλλονται από τους υποψήφιους ηλεκτρονικά μέσω της πύλης www.promitheus.gov.gr
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών: 5/12/2024. ημέρα Πέμπτη και ώρα 14.00 ...

Έγκριση του με αριθ. 14/23-10-2024( 5941/23-10-2024) Πρακτικού της Επιτροπής Πληρότηταςκαι Επιλεξιμότητας της ΕΔ ΕΣΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο Πλαίσιο της Πρόσκλησης «Βιομηχανικά Διδακτορικά»,με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5183960 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ:
  1. Την έγκριση του υπ’ αριθμ. 14/23-10-2024 (5941/23-10-2024, ΕΙΣ ΕΔ ΕΣΠΑ) Πρακτικού της Επιτροπής Πληρότητας και Επιλεξιμότητας της ΕΔ ΕΣΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο Πλαίσιο της Πρόσκλησης «Βιομηχανικά Διδακτορικά».
  2. Την έγκριση, σύμφωνα με το Πρακτικό, των πέντε (5) αιτήσεων χρηματοδότησης με κωδικούς έργου στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ): ΥΠ1ΤΑ-0561735, ΥΠ1ΤΑ-0561722, ...
Μετάβαση στο περιεχόμενο