Κατάλογος έργων Προγραμματικής Περιόδου 2014 – 2020

Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης (Σχολικά έτη: 2018-2019 έως 2021-2022)

H σημασία της αναβάθμισης της αγωγής και εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία με δίχρονη προσχολική αγωγή αποτελεί βασικό πυλώνα και βασική προτεραιότητα του Συμβουλίου της Ευρώπης, σχετικά με την αποδοτικότητα και την ισότητα στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης (2007). H αναβάθμιση της Αγωγής και εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία υποστηρίζεται με επιτυχία στο πλαίσιο του προγράμματος προσχολικής εκπαίδευσης. Η Δράση αποσκοπεί στην υποστήριξη της λειτουργίας του θεσμού των νηπιαγωγείων με δίχρονη προσχολική εκπαίδευση. Στο πλαίσιο της Δράσης απασχολούνται οι ...
Περισσότερα

Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου (Σχολικά έτη: 2018-2019 έως 2021-2022)

Η δημιουργία του ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (Πράξη με MIS: 5031898 για το σχολικό έτος 2018-2019, MIS: 5047065 για το σχολικό έτος 2019-2020, MIS:5069634 για το σχολικό έτος 2020-2021 και MIS:5131861 για το σχολικό έτος 2021-2022) εδράζεται στη συνταγματική δέσμευση για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας και επιχειρείται, αφενός μεν, με την ενιαία παροχή κοινών γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων σε όλους τους τύπους δημοτικών σχολείων της χώρας, αφετέρου δε, με την επέκταση ...
Περισσότερα

Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία – Τάξεις Υποδοχής (Σχολικά έτη: 2018-2019 έως 2021-2022)

Η Πράξη (MIS: 5031893 για το σχολικό έτος 2018-2019, MIS: 5045765 για το σχολικό έτος 2019-2020, MIS: 5069864 για το σχολικό έτος 2020-2021 και MIS: 5131704 για το σχολικό έτος 2021-2022) αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα ...
Περισσότερα

Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σχολικά έτη: 2018-2019 έως 2021-2022)

Η Πράξη (MIS: 5031883 για το σχολικό έτος 2018-2019, MIS: 5047082 για το σχολικό έτος 2019-2020, MIS: 5069633 για το σχολικό έτος 2020-2021 και MIS: 5131503  για το σχολικό έτος 2021-2022) αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα ...
Περισσότερα

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σχολικά έτη: 2018-2019 έως 2021-2022)

Η Πράξη (MIS: 5031892 για το σχολικό έτος 2018-2019, MIS: 5047057 για το σχολικό έτος 2019-2020, MIS: 5069645 για το σχολικό έτος 2020-2021 και MIS: 5131504 για το σχολικό έτος 2021-2022) αφορά στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής, από Εκπαιδευτικό Προσωπικό  για την υποστήριξη  των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον Εκπαιδευτικό, από  Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό  (ΕΒΠ) για την υποστήριξη των μαθητών με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης και  από ...
Περισσότερα

Ενίσχυση Υποστηρικτικών Δομών Εκπαίδευσης 2021-2022

Η πράξη «Ενίσχυση Υποστηρικτικών Δομών Εκπαίδευσης 2021-2022» (MIS:5131678) αφορά στην ενίσχυση των υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης μέσω: 1) Των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) σκοπός των οποίων είναι η υποστήριξη των μαθητών, των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου, σύμφωνα με το άρθρο 11 του N.4823 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες ...
Περισσότερα

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Σχολικά έτη: 2018 – 2019 και 2021 – 2022)» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020

Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής, η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑμEΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π., με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)/ Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25, για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας. (Πράξη με MIS: 5030386 για το σχολικό έτος 2018-2019 και MIS: 5131897 για το σχολικό έτος 2021-2022) ...
Περισσότερα

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Σχολικά έτη: 2018 – 2019 έως 2022 – 2023)» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Στερεά Ελλάδα 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020

Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής, η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑμEΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π., με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)/ Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25, για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας. (Πράξη με MIS: 5031825 για τα σχολικά έτη 2018-2019 έως 2020-2021 και MIS: 5129766 για τα σχολικά ...
Περισσότερα

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Σχολικά έτη: 2018-2019 έως 2021-2022), στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020

 Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής, η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑμEΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π., με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)/ Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25, για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας. (Πράξη με MIS: 5030373 για τα σχολικά έτη 2018-2019 έως 2020-2021 και MIS: 5129680 για το σχολικό ...
Περισσότερα

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Σχολικά έτη: 2018-2019 έως 2022-2023), στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020

Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής, η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑμEΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π., με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)/ Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25, για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας. (Πράξη με MIS: 5031769 για τα σχολικά έτη 2018-2019 έως 2020-2021 και MIS: 5109245 για τα σχολικά ...
Περισσότερα

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο